11 Mart 2013 Pazartesi

Minikimle Bir Gün

Herkeze Hayırlı Haftalar :) Güzel Günler Olsun İnşallah

Evet bir haftayı daha geride bıraktık . Benin için zor sıkıcı geçti kendimi köle gibi hissettiğim anlar oldu. Anlamadım ya evde iş iş de iş bir ara Halil Sezai'ye hak vermedim değil, çektim isyeeaaannnn bayraklarını, azmettim isyan yok dedim ve giriştim ev işine 3 saat içinde herşeyi bitirdim kendime şaşırdımmm. Sonra bir baktım gezmelerdeyim kızım ve elticiğim ile ev gezmesine gittim eğlendim mi eğlendim ama benim aklım hala başka yerlerdeydi . Eve geldiğimde ise herşey için çok geçti en son saate baktığımda 20:20 idi ve artık kuzucuğuumun uyku vakti gelmişti birazda onunla cebelleştim durdum ufak bir atışma Uyuyucaksın!! Uyumucam!
Uyuyacaksın!
Uyumucam! derken pes etti belki de bana dayanamadı uyudu
Günün sonunda bir savaşı daha kazanmıştım ....:)


Dünün özeti böyleydi hayatımızda bakalım bizi bu hafta neler bekliyor olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder